Spor Yapamayanlara Harika Bir Çözüm

Spor yapmanın yararları saymakla bitmese de, insanların çoğunluğu vakit bulamamaktan, yorgun olmaktan, üşenmekten vb. birçok neden uydurarak Spor yapamamaktadır. Genç yaşda ki insanların konuşmalarında sıkça rastlarız, Body Salonuna yazılalım, koşalım veya bir tane mobil Application buldum karın kası yapıcam vs.. Orta ve ileri yaşlarda ise yürüyüş merakı vardır. Fakat bir türlü o yürüyüş başlayamaz..

Bu yazımda siz değerli okurlarım için hele de genç yaşta ki vücut geliştirmek isteyen kardeşlerim için, kendim de evde uyguladığım ve memnun kaldığım "Çılgın Egzersiz Programı"nı paylaşmak istiyorum.




"Insanity Workout" isimli Program 15 ayrı Video'dan, Çalışma Takviminden ve Beslenme Programın'dan oluşuyor.




Haftalık programda gördüğünüz gibi tüm yazan programlar ayrı bir videoyu temsil ediyor. Burada ki programa göre çalışmanız gereken videoyu açıp Bilgisayar başına geçmeniz gerekiyor. Ve sonra video ile beraber sizinde hareketleri yapmanız gerekiyor. 

Erken pes etmeyip dayanabilirseniz.. 60 günde inanılmaz sonuçlar alabilirsiniz. 

Tüm bu saydığım video çalışma ve beslenme programlarını Torrent'den indirebileceğiniz şekilde Torrent dosyası olarak sizlerle paylaşıyorum. Tamamı 12 GB fakat inanın memnun kalacaksınız.. 

Şimdiden hepinize başarılar diliyorum. Keyifli Sporlar..



Voılkan KORKMAZ. Blogger tarafından desteklenmektedir.